Meni
Vaš voziček

O nas

Kako se je vse začelo

Zgodovina Benepure se je začela decembra 2017, ko se je rodila ideja o ustanovitvi kozmetičnega podjetja, ki ga je navdihnila moč bolgarskih zelišč in tradicije.

V začetku leta 2018 so podjetje ustanovili Milan Nušev, Mitko Marinov in Blagovest Marinov. Sprva je podjetje začelo svoje delovanje s prodajo tuje kozmetične znamke na platformi Amazon in tako pridobilo izkušnje s spletno prodajo.

Septembra 2018 je Benepura uradno začela delovati kot lastna blagovna znamka, namenjena naravni kozmetiki. Prva izdelka - mazila iz rmana in propolisa - sta hitro postala priljubljena in postala ena najbolj iskanih naravnih mazil v Veliki Britaniji in Nemčiji.

Ta uspeh je pripeljal do razširitve palete izdelkov blagovne znamke in njenega vstopa na nove trge. V začetku leta 2019 so bile izdelane prve spletne strani podjetja - Benepura.bg in mednarodne različice Benepura.com/de/co.uk, ki bi strankam omogočale neposredno naročanje izdelkov.

Proizvodnja Benepura
Proizvodnja Benepura
Nemška vas
Nemška vas

Novi trgi in rast ekipe

Marca 2019 je bila BenePura registrirana kot blagovna znamka v Evropski uniji, kar je podlaga za še močnejšo rast. Marca 2020 je podjetje osvežilo vizualno podobo svojih izdelkov, da bi izpolnilo zahteve sodobnega trga.

Samo leto kasneje, januarja 2021, je bila Benepura registrirana tudi v ZDA, na Japonskem in Kitajskem, hkrati pa je odprla trgovino na Amazon US. Marca istega leta so bili vsi izdelki certificirani kot veganski in vegetarijanski s strani The Vegetarian Society - najstarejše organizacije za vegetarijanske standarde.

Marca 2022 BenePura naredi ključni korak v svojem razvoju z odprtjem lastnega proizvodnega obrata v vasi German. Vsi izdelki so izdelani ročno, v majhnih serijah, s pomočjo profesionalnega zeliščarja.

Močno zanimanje za izdelke v tem letu je pripeljalo tudi do znatne razširitve ekipe s podjetjem, ki je privabilo nove strokovnjake, da bi zadostilo naraščajočemu povpraševanju.

Nova podoba in pogled v prihodnost

Januarja 2023 izdelki Benepura preidejo na aluminijasto embalažo, kar poudarja zavezanost blagovnih znamk trajnosti in ekologiji.

Februarja 2023 je blagovna znamka razširila svojo prisotnost v Evropi z uvedbo lastnih spletnih mest v lokalnih jezikih za več kot 20 različnih evropskih držav.

Januarja 2024 so uvedene ključne izboljšave zasnove in strukture spletnih mest. Dodan je bil blog, ki ponuja dragocene informacije o zeliščih, njihovih lastnostih in koristih za izobraževanje in navdihovanje strank.

Če pogledamo v prihodnost, je cilj za leto 2025 prizadevanje za krepitev položaja blagovnih znamk na bolgarskem in evropskem trgu, z nadaljnjim razvojem novih izdelkov z ljubeznijo in spoštovanjem do narave in njenih darov.

Benepura aluminijasta embalaža
Benepura aluminijasta embalaža

Ekipa Benepura

Mitko Marinov

Mitko Marinov

Soustanovitelj

Arch. Milan Nushev

Arch. Milan Nushev

Soustanovitelj

Aglika Kilic

Aglika Kilic

CMK LTD

.