Meni
Vaš voziček

Pogosto zastavljena vprašanja

Naročila in plačilo

Naročilo lahko oddate neposredno v naši spletni trgovini.

 

Za jezik in valuto, ki sta specifični za državo, lahko obiščete eno od naših 22 drugih spletnih trgovin (kot je benepura.de za Nemčijo).

Ne. Če ne želite registrirati profila, na blagajni preprosto izberite možnost »Gost«.

Naročilo lahko plačate z:

  • Gotovina ob dostavi (samo za določene države);
  • Paypal - z dobroimetjem ali kartico;
  • Stripe - s stanjem ali kartico;
  • Revolut;
  • Google Pay;
  • Apple Pay.

Prepričajte se, da ste pravilno izpolnili vsa zahtevana polja (označena z *) - kontaktne podatke, naslov za dostavo in naslov za izstavitev računa (če se razlikuje od naslova za dostavo).

 

Posebno pozornost posvetite polju za e-pošto - večina načinov plačila vam ne bo omogočila dokončanja naročila, če vaš e-poštni naslov ni pravilno izpolnjen.

 

Če ste pravilno izpolnili vse podatke in še vedno ne morete dokončati naročila, nas kontaktirajte tako, da nam pošljete sporočilo TUKAJ.

Ja Naročilo lahko prekličete tako, da nas kontaktirate TUKAJ.

 

Kontaktirajte nas takoj, ko opazite napako pri naročilu. Vsa naročila so obdelana in predana kurirju v 1 delovnem dnevu. Naročil, ki so že poslana, ni mogoče preklicati.

Dostava in sledenje

Za naročila do 49.99 €:

 

Poštnina znaša 5.00 €.

 

Za naročila nad 50.00 €:

 

Dostava je brezplačna.

 

Med sezonskimi promocijami ali posebnimi razprodajami se lahko prag brezplačne dostave spremeni.

Vaše naročilo bo obdelano in dostavljeno kurirju v 1-2 delovnih dneh.

 

Dobavni rok za naročila je:

  • Za evropske države - 5-7 delovnih dni;
  • Za Združene države in Severno Ameriko - 8-12 delovnih dni;
  • Za vse ostale države - 8-18 delovnih dni.

Ja Prejeli boste e-poštno sporočilo s številko za sledenje in povezavo za sledenje takoj, ko bo vaše naročilo predano kurirju.

Preverite mapo SPAM v svojem e-poštnem odjemalcu.

 

Če ne najdete e-pošte s številko za sledenje vašega naročila, nas kontaktirajte TUKAJ.

Med dostavo lahko pride do napake kurirja. Za pojasnilo se obrnite neposredno na kurirja.

 

Če vam kurirska služba ne more pomagati, nas kontaktirajte TUKAJ.

Če kateri izmed izdelkov iz vašega naročila manjka, nas kontaktirajte TUKAJ.

 

Manjkajoče izdelke vam bomo na naše stroške poslali v roku 1-2 delovnih dni.

Vračila in zamenjave

Če ste prejeli drugačen izdelek od tistega, ki ste ga naročili, nas kontaktirajte TUKAJ.

 

Na naše stroške vam bomo v 1-2 delovnih dneh poslali pravi izdelek. Ničesar vam ni treba vrniti.

Naročene izdelke lahko vrnete v roku 60 dni od dneva prejema.

 

  1. Vsi vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni, v stanju, ki ga je mogoče ponovno prodati, in v originalni embalaži;
  2. Stroške pošiljanja pri vračilu izdelka krije kupec.

 

Povratni naslov:

 

Todor Aleksandrov str. 18

Petrich

2850

Bolgarija

 

Če želite izdelek vrniti, nas kontaktirajte TUKAJ.

Znesek naročila bo povrnjen z istim plačilnim sredstvom, ki ste ga uporabili za plačilo naročila.

 

Za naročila z gotovino ob dostavi vam vrnemo denar preko bančnega nakazila.

Vaše vračilo bo izdano v 1-2 delovnih dneh po prejemu vrnjenih izdelkov.

 

Odvisno od uporabljenega načina plačila vračilo morda ne bo na voljo do 10-14 dni.

Promocije in kode za popust

Ja Če imate kodo za popust, jo vnesite v polje »Koda kupona« in kliknite gumb »Potrdite«, preden potrdite naročilo.

 

Če je koda veljavna, boste prejeli potrditev in vaš popust bo samodejno uporabljen.

Vse promocijske kode je mogoče uporabiti samo ENKRAT.

Ne. Na naročilo lahko uporabite samo eno veljavno kodo za popust.

Promocijske kode v naši spletni trgovini:

  • Veljajo le za izdelke, ki še niso v akciji/del obstoječe akcije;
  • Ni možno seštevati z ostalimi popusti (količinski popusti, druge promocijske kode) - velja le največji popust za naročilo.

 

Če so v vaši košarici izdelki, ki so že v akciji, bo naš sistem samodejno uporabil promocijsko kodo samo za preostale veljavne izdelke.

Preverite, ali je koda pravilno vnesena.

 

Če je koda pravilno vnesena, vendar še vedno prejmete napako:

  • Koda je morda potekla;
  • Koda morda ne velja za izbrane izdelke;
  • Vsi izdelki v vaši košarici so že v akciji / so del promocije;
  • To promocijsko kodo ste že uporabili za prejšnje naročilo.

 

Če še nikoli niste uporabili promocijske kode in ste prepričani, da je veljavna, nas kontaktirajte TUKAJ.

.