Politika dostave
Koliko časa traja obdelava in pošiljanje mojega naročila?
Vaše naročilo bo obdelano in predano kurirju v 1-2 delovnih dneh po prejemu in potrditvi plačila.
Za naročila z gotovino ob dostavi bo naročilo obdelano 1-2 delovna dneva po tem, ko vas kontaktiramo in potrdite naročilo in naslov za dostavo.
- Naročila oddana v soboto, nedeljo ali med državnimi prazniki se obdelajo naslednji delovni dan;
- Če pride do kakršnih koli težav ali zamud pri vašem naročilu, boste prejeli naše e-poštno obvestilo z več informacijami.
Dobavni rok za naročila je:
- Za evropske države - 5-7 delovnih dni;
- Za Združene države in Severno Ameriko - 8-12 delovnih dni;
- Za vse ostale države - 8-18 delovnih dni.
Koliko stane pošiljanje?
Stroški pošiljanja so odvisni od vrednosti vašega naročila:
Za naročila do 49.99 €:
Strošek pošiljanja je 5.00 €.
Za naročila nad 50.00 €:
Dostava je brezplačna.
Kako lahko sledim svojemu naročilu?
Ko bo vaše naročilo zapakirano in odposlano, boste prejeli e-poštno obvestilo s podatki o kurirju, številko za sledenje in povezavo za sledenje.
Imam težave z naročilom
Moj paket se je med prevozom izgubil
Prosimo, da nas takoj kontaktirate tako, da nam pošljete sporočilo TUKAJ, če podatki o sledenju kažejo, da je bil vaš paket izgubljen.
Moj paket je bil vrnjen pošiljatelju
Neprevzeti paketi ali paketi, poslani na napačen/nepopoln naslov, se vrnejo k nam.
Prosimo, da ob potrditvi naročila navedete popolne in točne podatke o dostavi.
Prejel sem napačen izdelek / v mojem naročilu manjkajo izdelki
Če prejmete napačen izdelek ali del vašega naročila manjka, nas kontaktirajte tako, da nam pošljete sporočilo TUKAJ.
Manjkajoče izdelke vam bomo na naše stroške poslali v 1-2 delovnih dneh.
Želim spremeniti podatke o dostavi ali preklicati naročilo
Če želite spremeniti podatke o dostavi ali preklicati naročilo, nas nemudoma kontaktirajte tako, da nam pošljete sporočilo TUKAJ.
Naročil, ki so že poslana, ni mogoče preklicati.